управління конфліктами

ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ

У сучасних організаціях конфлікти на робочому місці є неминучими через розбіжності у поглядах, цінностях чи ресурсах, що знижують продуктивність і психологічний комфорт. Ефективне управління конфліктами залежить від емоційного інтелекту, який включає здатність розпізнавати, інтерпретувати та регулювати емоції. Дослідження показують, що високий ЕІ сприяє стресостійкості, мотивації та згуртованості команди, тоді як його низький рівень посилює напругу і ризик психічних розладів.

Relationship Between Conflict Management Strategies and Economic Growth of Organisation

Conflicts are considered to be the most unpredictable issues in organisations. It is mainly associated with the opposing of ideas and actions which results in causing a hostile state among the members that affects the performance of the organization. Hence, it is imperative for the organization to develop conflict management strategies for avoiding conflicts that can support in its growth. The aim of the following study is to evaluate the relationship between the conflict management strategies and economic growth of the organisation.

Управління конфліктами на основі розуміння цілей учасників колективного проектування

Досліджено та проаналізовано конфлікти проектування, які виникають під час колективного проектування внаслідок впливу різноманітних технічних та організаційних чинників. Запропоновано також динамічну модель виявлення конфліктів.