ринок кондитерських виробів; стратегії розвитку; потреби споживачів; позиціонування шоколадних плиток; метод аналізу ієрархій.

ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ ВИРОБНИКІВ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ НА ПІДСТАВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ

Дослідженням встановлено, що в Україні зростає попит на шоколадні плитки, тому їх виробники повинні оновлювати цю асортиментну групу товарів. На підставі первинної інформації визначено, що сьогодні АТ “Львівська кондитерська фабрика “Світоч” повинно використовувати стратегію інтенсивного розвитку із пропонуванням нових смаків шоколаду чи додатками до нього, підвищеним вмістом какао-бобів, оновленням упакування товару та зміною його ваги залежно від сегмента ринку. Пріоритетні напрями інновацій визначено з використанням методу аналізу ієрархій.