соціальні медіа

Підприємницькі стратегії в харчовій індустрії: вплив на споживачів, можливості цифрових платформ та подолання регуляторних викликів

Досліджено сучасні підприємницькі стратегії у харчовій промисловості з урахуванням впливу цифрових технологій, соціальних мереж та інноваційних інструментів маркетингу на поведінку споживачів і розвиток бізнесу. Проаналізовано роль персоналізованих маркетингових кампаній, даних аналітики та практик позиціонування бренду у формуванні споживчої мотивації, прийнятті рішень і сегментації ринку.

Управління технологіями іміджмейкінгу для побудови особистого бренду в соціальних мережах

Досліджено управління персональним іміджмейкінгом лідера для створення особистого бренду в соціальних мережах. Розглянуто концепцію «людини-бренду» як унікального конкурентного ресурсу в сучасній економіці. Проаналізовано ключові компоненти індивідуального іміджу: габітарний, кінетичний, вербальний, середовищний, ментальний та упредметнений. Запропоновано чотириетапний алгоритм побудови особистого бренду, що охоплює діагностику, розробку стратегії, створення контенту та взаємодію з аудиторією.

Кіберджихад як безпекова загроза: особливості використання та протидія у межах Європейського Союзу

Автори статті аналізують вплив глобалізації на трансформацію традиційних загроз міжнародному співтовариству, які провокують появу новітніх асиметричних загроз. Новітні аcиметричні загрози походять від «слабких» у різних розуміннях держав або груп, які, не маючи військової переваги, здатні завдати значної шкоди сильнішим міжнародним акторам. Основними характеристиками асиметричних загроз, зокрема, є їх інтенсивність, ймовірність та часові рамки, які дозволяють слабшим сторонам завдавати шкоди.

Вплив соціального інтелекту на продуктивність перебування людини у соціальних медіа

У статті проаналізовано вплив соціального інтелекту людини на схильність до продуктивного використання сучасних цифрових технологій, зокрема соціальних медіа. Досліджено середній час перебування людини у соціальних мережах, відсоток використання цих платформ для вирішення робочих завдань та бажання додатково розвивати свої digital-skills, тобто цифрові навички. Встановлено, що соціальний інтелект достовірно впливає (p≤0,001***) на прагнення людини до продуктивного використання соціальних мереж, пов’язаний (p≤0,05*) із бажанням додаткового розвитку навичок комунікації в інтернет просторі.

Онлайнфандрайзинг як основний інноваційний інструмент неприбуткових організацій

В статті досліджується динаміка розвитку онлайнфандрайзингу в українських неприбуткових організаціях, аналізуються його інструменти та особливості, описуються основні тенденції використання онлайнтехнологій, досліджено нові формати, можливості, ефективні інструменти розвитку неприбуткового сектору та визначено процеси, що необхідні для ефективного функціонування неприбуткової організації в умовах цифровізації, що пов’язані з переходом в онлайнформат. Проаналізовано світовий досвід різноманітних моделей щодо застосування та використання онлайнтехнологій.

Популяризація комерційних інтернет ресурсів із використанням соціальних медіа

У статті автори розробили методологічне підґрунтя для побудови системи підтримки прийняття рішень при популяризації комерційних інтернет ресурсів з використанням технологій соціальних медіа. Проведено аналіз особливостей пошукового просування із використанням технологій соціальних мереж та сервісів в результаті якого виявилось, що на сьогоднішній день, впровадження останнього вимагає застосування нових підходів до популяризації. Здійснено аналіз SMO та SMM моделей просування, який дозволив визначити основні чинники, що застосовуються для популяризації комерційних інтернет ресурсів.