нейромаркетинг

Роль технології нейромаркетингу у зміцненні довіри та туристичного сектору України

Головною метою дослідження є оцінка потенціалу нейромаркетингових інструментів у відновленні галузі шляхом сприяння довірі споживачів та вирішення проблем, пов’язаних з безпекою. Ключові завдання включають вивчення впливу сенсорних стимулів, таких як зорові, слухові, тактильні, смакові та нюхові елементи, на поведінку туристів, оцінку ефективності нейромаркетингових методів та адаптацію успішних європейських практик до повоєнного контексту України.

Емоційний маркетинг: особливості та перспективи застосування в умовах війни в Україні

Процеси трансформації поведінки людей в умовах війни підсилили значущість нових підходів у комунікації, серед яких значну роль відіграє емоційний маркетинг. Маркетинг в сучасних реаліях вже не обмежується раціональними аргументами щодо товару, й акцент зміщується на створення глибокого емоційного зв’язку між брендом і споживачем.

Порівняння прогностичної валідності методів фокус-груп та когнітивного маркетингу

У статті розкрито актуальність та особливості застосування методів нейромаркетингу для успішного ведення бізнесу. Висвітлено можливості методу фокус-груп та сучасних досягнень когнітивного нейромаркетингу. На прикладі дегустації споживачами продуктів харчування проведено порівняльне оцінювання прогностичної валідності класичного методу маркетингу — фокус-груп та новітніх методів когнітивного нейромаркетингу.