довжина черги

Математична постановка задачі технологічного спрощення прикордонного контролю в автомобільних пунктах пропуску через державний кордон на основі реалізації вибіркових заходів прикордонного контролю

Наведено оптимізаційну комбінаторну модель спрощення прикордонного контр- олю, застосування якої дає змогу начальнику підрозділу охорони державного кордону прийняти доцільне рішення на спрощення через реалізацію сукупності вибіркових заходів прикордонного контролю щодо різних видів, типів та зразків автомобільних транспортних засобів. Дослідження стосується проблематики забезпечення проведення в Україні «Євро-2012».

Вплив вуличної стоянки на затримки та середню швидкість транспортного потоку

У роботі досліджується проблема впливу вуличної стоянки на затримки та середню швидкість транспортного потоку. Для дослідження було обрано ділянки за різного способу постановки автомобілів біля проїзної частини в центральні частині міста Львова із найбільш насиченим транспортним рухом. Для цього використовується програмне середовища PTV Vissim. Проаналізовано причини впливу вуличних стоянок на швидкість транспортного потоку та пропускну здатність проїзної частини.