Вплив вуличної стоянки на затримки та середню швидкість транспортного потоку

TT.
2020;
: pp. 33 - 44
https://doi.org/10.23939/tt2020.01.033
Надіслано: Лютий 28, 2020
Переглянуто: Березень 15, 2020
Прийнято: Березень 25, 2020
1
Lviv Polytechnic National University
2
Національний університет “Львівська політехніка”
3
Lviv Polytechnic National University

У роботі досліджується проблема впливу вуличної стоянки на затримки та середню швидкість транспортного потоку. Для дослідження було обрано ділянки за різного способу постановки автомобілів біля проїзної частини в центральні частині міста Львова із найбільш насиченим транспортним рухом. Для цього використовується програмне середовища PTV Vissim. Проаналізовано причини впливу вуличних стоянок на швидкість транспортного потоку та пропускну здатність проїзної частини. Створено імітаційну модель, з використанням якої досліджено функціонування ділянки вулиці з дозволеною стоянкою та за її відсутності, а також вплив тривалості парування на середню швидкість транспортного потоку та його затримки. Визначено, що найменших значень середня транспортна затримка набуває при тривалості стоянки 900 та 1800 с, найбільшого значення – за тривалості стоянки 300 с. Встановлено, що під час проектування вуличної стоянки паралельно до тротуару необхідно вводити обмеження до тривалості паркування з метою підвищення пропускної здатності вулично-дорожньої мережі та швидкості транспортного потоку.

1. Polischuk, V. P., Zagoruy, O. O. (2004). To the question about car parking. Do pitannya schodo parkuvannya avtomobiliv (pp. 175–180). – Kyiv: Tehnika (in Ukrainian).

2. Rao, A. M., Rao, K. R. (2012). Measuring urban traffic congestion – a review. International Journal for Trafficc and Transport Engineering, Volume 2(4). 286–305 (in English) https://doi.org/10.7708/ijtte.2012.2(4).01

3. Knote, T. (2011). The Determination of Conflicting Flow Rates for the Calculation of Capacities of Minor Traffic Streams on Priority Intersections. Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 16. 642–652 (in English) https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.04.484

4. Prasetijo, J., Pour, M.H., Ghadiri, S.M. (2011). Capacity of Unsignalized Intersections under Mixed Traffic Conditions. Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 16. 676–685 (in English) https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.04.487

5. Zagoruy, O. O. (2007). Impact of parked vehicles on street network capacity. Candidate’s thesis. Kyiv: NTU (in Ukrainian).

6. Stel'mah, O.V (2004). City planning principles and methods of formation the system of private cars parking in big and large cities of Ukraine (on example of Kyiv city). Candidate’s thesis. Kyiv: KNUBA (in Ukrainian).

7. Fornalchik, E. Yu., Bilous, A. B., Mogila, I. A. (2012). Impact of on-street parking on the running way capacity and the average velocity of traffic flow. Vpliv vulichnih stoyanok na propusknu zdatnist proyiznoyi chastini ta serednyu shvidkist transportnogo potoku, Volume 2, 47–53 [in Ukrainian].

8. Lobashov, O.O. (2010). Modelyuvannya vplivu merezhi parkuvannya na transportni potoki u mistah [Modelling the impact of parking network on traffic flows in cities]. Kharkiv: HNAMG (in Ukrainian).

9. Gavrilov, E. V., Dmitrichenko, M. F., Dolya,V. K., Lanoviy, O. T., Linnik, I. E., Polischuk, V. P. (2005). Fundamentals of the theory of systems and control. Kyiv: ZNANNJA UKRAJINY (in Ukrainian).

10. Vasyl'jeva, G. Ju. (2007). Minimization methods of traffic delays on the arterial street network of Ukrainian cities. Candidate’s thesis. Kyiv: KNUBA (in Ukrainian).

11. Klementschitz, R., Grass, P. (2019). The effects of a new park and ride facility supply in the city of Vienna, Austria. WIT Transactions on The Built Environment, Volume 186. 11–21. doi: 10.2495/UT190021 (in English) https://doi.org/10.2495/UT190021

12. Ismiyati, I., Wicaksono, Y.W., Riyanto, B., & Parulian R. (2018). Control of urban parking based on zoning rates in the context of sustainable transportation. MATEC Web of Conferences, Volume 195. 1–10. doi: 10.1051/matecconf/201819504020 (in English) https://doi.org/10.1051/matecconf/201819504020

13. Madhu, K.A., Rajakumara, H.N. (2019). Effect of Improper Bus Stop Locations on Capacity and Speed-Flow Relations on Urban Roads. International Journal of Recent Technology and Engineering, Volume 8. 1489–1494. doi: 10.35940/ijrte.C4148.098319 (in English) https://doi.org/10.35940/ijrte.C4148.098319

14. Putra, R., Hidayah, R. (2019). The Effects of On-Street Parking Toward Street Performance (Case Study: Kaliurang Street, Yogyakarta, Indonesia). International Conference on Sustainable Insfrastructure, Volume 366. 1–10. doi: 10.1088/1755-1315/366/1/012026 (in English) https://doi.org/10.1088/1755-1315/366/1/012026

15. Geistefeldt1, J. (2011). Capacity effects of variable speed limits on German freeways. Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 16. 48–56 (in English) https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.04.428

16. Koohpayma, J., Tahooni, A., Jelokhani-Niaraki, M., & Arsanjani J. J. (2019). Spatial Analysis of Curb-Park Violations and Their Relationship with Points of Interest: A Case Study of Tehran, Iran. Sustainability, Volume 11. 1–15 (in English) https://doi.org/10.3390/su11226336

17. Sulistyono, S., Sulistio, H., Djakfar, L., & Badriani R.E. (2018). On street parking and its impact on road performance. MATEC Web of Conferences, Volume 181. 1–8. doi: 10.1051/matecconf/201818106008 (in English) https://doi.org/10.1051/matecconf/201818106008

18. Khaliq, A., Waerden, P., Djakfar, L., & Wets G. (2019). A Conceptual Framework for Forecasting Car Driver’s On-Street Parking Decisions. Transportation Research Procedia, Volume 37. 131–138 (in English) https://doi.org/10.1016/j.trpro.2018.12.175

19. Carlos, A., Toledo, M. (2011). Congestion Indicators and Congestion Impacts: A Study on the Relevance of Area-wide Indicators. Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 16. 781–791 (in English) https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.04.497