смуга руху

Дослідження потоку насичення на ізольованих смугах регульованих перехресть зі значною інтенсивністю руху

У роботі розглянуто методики та результати дослідження інтервалів між транспортними засобами під час роз’їзду з черги перед регульованими перехрестями з подальшим визначенням величини потоку насичення. Розглядаючи існуючі методики щодо визначення насичення у транспортних потоках, визначено ті з них, які дають найдостовірніші результати в умовах інтенсивного руху та враховують достатньо велику кількість чинників впливу.

Підвищення ефективності функціонування складних перехресть шляхом заборони лівоповоротних транспортних потоків

Забезпечення швидкого і безпечного руху в містах вимагає застосування комплексу заходів планувального та організаційного характеру. У той час як реалізація заходів архітектурно-планувального характеру вимагає, крім значних капіталовкладень, досить великого періоду часу, організаційні заходи здатні привести хоча й до тимчасового, але порівняно швидкого ефекту. Для цього проведено аналіз показників транспортних потоків на підходах до перехрестя, циклу регулювання та пофазного роз’їзду транспортних засобів.