зелена енергетика

Необхідність застосування моніторингу управління підприємствами в умовах переходу до зеленої енергетики

Розглянуто сутність поняття моніторингу управління підприємствами в умовах переходу до зеленої енергетики, концепцію його реалізації та проблеми його проведення. Виявлено основні проблеми у сфері зазначеного моніторингу у контексті умов вітчизняного бізнесу. Підкреслено значущість моніторингового звіту з управління в умовах переходу до зеленої енергетики та деталізовано його управлінські функції, що дають змогу поєднати стратегічні цілі компанії та короткотермінові її дії у контексті переходу до зеленої енергетики. Розглянуто проблему індикаторного наповнення моніторингового звіту.

Зелена енергетика Європейського Союзу: ризики та можливості для України

У статті проаналізовано стан та мотиви розвитку зеленої енергетики Європейського Союзу. З’ясовано рівень та темпи вдосконалення сфери відновлювальної енергетики в Україні. Описано критичні наслідки російської агресії для українського енергетичного сектору. Визначено перспективи та ризики для України, сформовані європейськими трендами та проблемами в сфері енергетики.

THE HYDROPOWER IN UKRAINE: ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC INSTRUMENTS OF STIMULATING THE GREEN ENERGY DEVELOPMENT AND RATIONAL USE OF HYDROPOWER POTENTIAL

The article focuses on the research of hydropower in Ukraine: its current state, problems, possible ways to solve them and prospects for development. The relevance of this research refers to the importance of a comprehensive study of hydropower in Ukraine as the main component of green energy, as well as the potential for the development of hydropower in the conditions of the future post-war rebuilding of Ukraine.

Загрози та перспективи розвитку операторів на ринку світлих нафтопродуктів України

Виявлено, що ринок світлих нафтопродуктів України, який є імпортоорієнтованим та висококонкурентним, зростає помірними темпами. Загрозами на ньому є світові коливання цін на нафту та її вичерпність, законодавчі обмеження, невисока купівельна спроможність споживачів, збільшення кількості електромобілів. Конкурентними перевагами на ньому є наявність широкої мережі АЗК, сильного бренду, додаткового сервісу та лояльних споживачів. Перспективи подальшого розвитку операторів пов’язані з використанням стратегії диверсифікації.