планувальна структура

АГРОВИРОБНИЦТВО ТА ПРОДОВОЛЬЧА БЕЗПЕКА ЯК ФАКТОР ЗМІН АРХІТЕКТУРНИХ ОБ’ЄКТІВ ТА УРБАНІЗОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХІ СТ.

Забезпечення продовольством є найважливішою базовою потребою людини. Сфера агровиробництва прямо чи опосередковано впливає на систему розселення, щільність та інші соціально- демографічні параметри. Однак у минулому можливість забезпечення продовольством обмежували розміри та кількість населенням міст. Нині і в недалекому майбутньому можливості створення продовольства на локальному рівні суттєво впливатимуть, як на архітектурно-розпланувальну структуру поселень, так і та візуально-морфологічну структуру будівель та споруд – архітектурних об’єктів.

УКРАЇНСЬКІ УРБАНІСТИЧНІ ТРАДИЦІЇ: АКТУАЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Зроблено стислий огляд традиційних урбаністичних характеристик українських міст, що формують національну архітектурну ідентичність середовища, – композиції в ландшафті, виду вуличної мережі, висоти та щільності забудови, – в аспекті їх захисних функцій у минулому і перспектив подібного використання в умовах сучасних викликів; обґрунтовано важливість збереження традиційної ідентичності не лише з культурноідеологічних, але також із практичних міркувань.

ЕВОЛЮЦІЯ ПЛАНУВАЛЬНИХ РІШЕНЬ МАЛОМЕТРАЖНИХ КВАРТИР НА ПРИКЛАДІ ЛЬВОВА

Стаття присвячена дослідженню еволюції планувальних рішень малометражних квартир, з середини XVII і досьогодні у житлових будинках Львова. Описано особливості і закономірності розвитку обємно-просторових структур компактних помешкань. Обгрунтовано доцільність дослідження компактного житла у середовищі історичного населеного пункту та актуальність використання житлового простору у сучаних умовах.

ПОШУК АРХІТЕКТУРНОГО ВИРІШЕННЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬО-НАУКОВОГО ЦЕНТРУ

У статті проаналізовано проблеми існуючих та перспективи розвитку сучасних освітньо-наукових центрів у Львові. Виникнення багатофункціональності освітньо-наукових закладів зумовлено сучасними потребами освіти. Можливий принцип вирішення цих питань розглядається на прикладі функціональної організації освітньо-наукового центру, створенні комфортного освітнього простору, який уособлює собою розвиваючу функцію для людей різного віку.