крутний момент

ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОПТИМІЗАЦІЇ ДИЗАЙНУ ЕКЗОСКЕЛЕТУ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДІВ ГЕНЕРАТИВНОГО ДИЗАЙНУ

В статті досліджується процес проектування та оптимізації екзоскелету нижніх кінцівок за допомогою методів генеративного дизайну. Через унікальні характеристики та особливості людського тіла кожен екзоскелет потрібно налаштовувати під умови роботи кожного користувача, але розробка інженерами індивідуального дизайну продукту коштує дуже дорого та займає багато часу. Метою дослідження є оптимізація базової моделі екзоскелета до умов роботи за допомогою технології генеративного проектування.

Вплив тертя між елементами двомасового маховика на коливальні явища у трансмісії автомобіля

Автовиробники при проєктуванні нових автомобілів, все частіше стикаються з необхідністю зменшення ваги складових компонентів, щоб досягти потрібного рівня споживання палива та екологічних норм. Як наслідок проєктуються і виготовляються двигуни внутрішнього згорання (ДВЗ) з невеликою кількістю циліндрів, що дозволяє досягти збільшення вихідної потужності за рахунок підвищення тиску в циліндрі та більш ефективного згорання палива. В результаті цього на колінчастому валу виникають крутильні коливання, які передаються і негативно впливають на трансмісію, передчасно виводячи її з ладу.

Вплив інтенсивності розгону автомобіля на навантаженість елементів двомасового маховика і трансмісії

Сучасні високомоментні низькообертові двигуни внутрішнього згорання (ДВЗ) генерують крутильні коливання близькі за частотою збурення до власних частот коливань ланок коробок передач (КП). Ефективне поглинання таких коливань вимагає нового конструктивного виконання демпфера крутильних коливань між ДВЗ і КП, що реалізовано у вигляді двомасового маховика (ДММ). Однією з головних причин виходу з ладу ДММ є руйнування його пружних ланок.