professional practice.

СПЕЦИФІКА ТА РІЗНОВИДИ КІНОСЮЖЕТІВ В СУЧАСНИХ ЗМІ

У публікації вказано на те, що кінематограф та його виражальні засоби, як вид мистецтва та галузь людської діяльності, яка може створювати рухомі зображення, завдяки сучасним технічним пристроям, став невід’ємним атрибутом сучасних засобів масової інформації. Кіносюжети стали важливою візуальною складовою медійного продукту нашого сьогодення.

ОСОБЛИВОСТІ ТА ВИДИ РЕКЛАМНОЇ ФОТОГРАФІЇ В СУЧАСНИХ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАННЯХ

У публікації вказано на те, що в сучасних періодичних виданнях фотографії дедалі частіше виконують роль не лише візуального супроводу інформаційного, аналітичного чи публіцистичного тексту, а й є самостійними елементами рекламного бізнесу. Рекламні фотографії стають важливим візуальним орієнтиром для привернення уваги споживачів певних видів товарів чи послуг. Такий підхід збільшує вимоги до якості ілюстративного матеріалу в сучасній періодиці, адже від цього напряму залежить кількість фінансової винагороди від рекламодавців та добробут редакцій періодичних видань.