асортимент

Дослідження ефективності транспортної реклами на споживача

У статті розкрито однієї із різновидів зовнішньої реклами -­ транспортної. Перераховано типи зовнішньої реклами. Продемонстровано місце розташування інформації рекламного характеру на транспорті. Проведено аналіз видів транспортної реклами за джерелами, на основі яких складено класифікацію і пред­ставлено у вигляді схеми. Здійснено порівняння видів зовнішньої реклами з транспортною. Розкрито креативність прийомів при формуванні обраної реклами. Проаналізовано вплив медіа на споживача. Перехресний зв’язок двох типів рек­лами продемонстровано схематично.

Планування витрат на забезпечення якісних параметрів продукції підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності

Досліджено проблеми планування витрат на забезпечення якісних параметрів про- дукції підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності. Виявлено причини введення ключових принципів управління якістю у технологію планування витрат на забезпечення якісних параметрів продукції. Сформовано рекомендації щодо введення планування асортиментної політики на основі градації витрат і якісних параметрів продукції на підприємстві в умовах зовнішньоекономічної діяльності.