управління персоналом; мотив; мотивування; мотивація; демотивація; пандемія коронавірусу; військове вторгнення; гейміфікація.

ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗИ

Досліджено сутність, значення, чинники й особливості мотивації працівників, зокрема в умовах пандемії коронавірусу та військового вторгнення в Україну. За результатами проведеного опитування визначено ключові демотивувальні фактори: несправедлива винагорода, відсутність визнання та відсутність сенсу у поставлених завданнях. Детально проаналізовано метод гейміфікації та запропоновано власну методику моніторингу й гейміфікації в мотивуванні. Показано, що у зв’язку з пандемією ковіду та війною проблеми мотивування працівників особливо загострились і з’явились нові.