traffic volume

Швидкість руху міського громадського транспорту як критерій його пріоритезації

Пріоритезація міського громадського транспорту є актуальним завданням в міській транспортній системі, яка у більшості міст перевантажена рухом. Постійне зростання інтенсивності руху та потреб у пересуванні міських мешканців ставить перед органами місцевого самоврядування низку завдань, які доволі складно розв’язати, особливо у містах зі сформованою забудовою. Часові витрати на пересування постійно зростають, тоді як пропускна здатність вулично-дорожньої мережі фактично не змінюється.

Зміна інтенсивності руху транспортних потоків у місцях проведення ремонтних робіт

Проблема вузьких місць на вулично-дорожній мережі є актуальною, особливо у містах з радіальною та радіально-кільцевою схемою, оскільки у разі їх виникнення на магістральних радіальних вулицях важко вибрати альтернативний маршрут руху через низьку пропускну здатність бічних проїздів. Одним із таких вузьких місць є ділянки виконання ремонтних робіт, коли через перекриття однієї вулиці об’їзд здійснюється паралельними шляхами, що збільшує навантаження на місцеві вулиці та проїзди. У роботі досліджено інтенсивності руху транспортних потоків у зонах виконання ремонтних робіт.

Дослідження розподілу кореспонденцій транспортних засобів вулично-дорожньою мережею міст

Проблеми управління дорожнім рухом у великих містах ускладнюються тим, що збільшення інтенсивності руху транспортних засобів істотно перевищує пропускну здатність вулично-дорожньої мережі. Це призводить до насичення вулично-дорожньої мережі, що негативно позначається на її функціонуванні. В цій статті наведено аналіз  питання щодо поліпшення якості дорожнього руху за рахунок прогнозування інтенсивності руху після упровадження заходів із організації руху транспортних засобів.

Дослідження часових показників роботи громадського транспорту залежно від пори року

Проблеми мобільності у великих містах України та Східної Європи ускладнюються тим, що збільшення інтенсивності приватного транспорту значно перевищує пропускну здатність вулично-дорожньої мережі, а найбільше це відчутно у пікові періоди не лише світлового дня, але і року. З погляду стійкої мобільності це негативне явище істотно впливає на міський громадський транспорт, який не має окремих виділених ліній руху.

Вплив інтенсивності та складу транспортного потоку на зміну його швидкості

Досліджено проблематику зміни швидкості транспортного потоку за різної інтенсивності та складу його руху. Для дослідження було обрано ділянку вулично-дорожньої мережі з різними геометричними параметрами (спуск, підйом та горизонтальна ділянка). Проаналізовано методи дослідження швидкості транспортного потоку, а також чинники, які впливають на зниження пропускної здатності вулично-дорожньої мережі. Визначено зміну коефіцієнтів нерівномірності руху транспортних потоків за годинами доби на досліджуваній ділянці та побудовано графік розподілу інтенсивності руху по годинах доби.