граничні обчислення

Computational Evaluation of Laplace Artificial Potential Field Methods for Real-time Obstacle Avoidance in Gazebo

the goal of this article is to present evaluation results for a proposed modification of the Artificial Potential Field Method (APFM). The mathematical model employs Laplace functions to compute repulsive fields to simplify calculations. Additionally, the study introduces a comprehensive evaluation framework using Gazebo and ROS2, designed to test various obstacle avoidance algorithms in simulated environments. Experiments have been conducted in a virtual room containing static obstacles of diverse shapes.

Програмне забезпечення інтернет-доступної лабораторії напівпровідників

У роботі представлені підходи до створення автоматизованої інтернет-доступної лабораторії напівпровідників, зокрема керуючого програмного комплексу, що забезпечує інтернет-доступність лабораторії. Описано функціонал і структуру програмно-апаратного комплексу, розробленого з урахуванням відомих рішень, а також варіанти його реалізації з використанням інтернету, хмарних і граничних обчислень. Розглянуто варіанти локальної реалізації з підвищеною стійкістю до форс-мажорних факторів і кіберзагроз.

АНАЛІЗ МЕТОДІВ ТА ЗАСОБІВ ПРОЄКТУВАННЯ ВБУДОВАНИХ СИСТЕМ ІНТЕРНЕТУ РЕЧЕЙ

У статті проведено аналіз методів та засобів проєктування вбудованих систем Інтернету речей (IoT). Розглянуто основні етапи розробки IoT-систем, виконано порівняння основних підходів до проектування і визначено їхні переваги та обмеження. Проведено аналіз апаратних платформ, їхніх характеристик, продуктивності, енергоефективності та застосування в різних сферах. Розглянуто програмні інструменти та їхню ефективність у розробці IoT-рішень.

ВБУДОВАНА ІОТ ПЛАТФОРМА ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КЕРУВАННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ В ІОТ ІНФРАСТРУКТУРІ SMART CITY

Запропоновані концептуальні рішення та апаратно-програмні засоби для дистанційного керування дорожнім рухом. Обґрунтований гібридний багаторівневий підхід до реалізації ІоТ інфраструктури дозволить реалізувати масштабовані ІоТ інфраструктури з інтеграцією в хмарні технології та сервіси. Локалізація апаратно-програмних засобів керування дорожнім рухом на нижньому рівні ІоТ інфраструктури в безпосередньому наближенні до пристроїв збирання даних забезпечує формування керуючих впливів в реальному часі та розвантажує канали зв’язку на верхніх рівнях архітектури ІоТ інфраструктури.