magazines

Аудиторія правової преси для фахівців-не-юристів

Правова інформованість, яка є сукупністю “достовірних знань про діюче право та способи його реалізації в конкретних відносинах” [2], покликана формувати та підвищувати компетентність фахівців, які з огляду на свої професійні обов’язки постійно ними керуються. Метою дослідження є виокремлення аудиторних особливостей правових пресових видань України, які сприяють виробленню правової грамотності фахівців не юридичних професій.

УКРАЇНСЬКА ПЕРІОДИКА: ВИКЛИКИ ВОЄННОГО ЧАСУ

Проаналізовано функціонування друкованих засобів масової інформації – місцевих періодичних видань, обласної преси та всеукраїнських газет і журналів у перший період повномасштабної російської збройної агресії. Виокремлено три групи періодики. Місцеві видання, що повністю перестали виходити у світ, і на невизначений час припинили ведення медійного бізнесу. Газети, що тимчасово згорнули інформаційну діяльність, змінили локацію редакції і поновили за відносно короткий термін вихід у світ в онлайнформаті. Зберегли медійний бренд та налагодили комунікацію з аудиторією.