збір та аналіз результатів продажів

МОДЕЛЮВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ДОХОДУ

У статті проаналізовано можливості прогнозування доходів великих корпорацій, таких як Apple, Amazon, GE, IBM і ExxonMobil, використовуючи алгоритми машинного навчання Random Forest та XGBoost, а також Tableau як еталонний інструмент аналітики.

ВПЛИВ ВИКОРИСТАННЯ ПРЕДИКТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ТРИВАЛІСТЬ УКЛАДАННЯ УГОДИ

У бізнес-середовищі, яке постійно змінюється, інтеграція штучного інтелекту (ШІ) стає ключовим напрямком у досягненні мети підвищення доходів та збільшення обсягів продажів компаній. ШІ та його різноманітні застосування сприяють виявленню закономірностей під час вибору споживачів, що водночас сприяє ефективнішому формуванню маркетингових стратегій та стратегій продажів компаній.