онлайн-медіа

Аудіоверсії новини на сайтах онлайн-медіа: стан та перспективи

Українські редакції онлайн-медіа активно розвиваються, стежать за інноваціями, використовують можливості штучного інтелекту та намагаються задовольняти потреби своєї аудиторії. Конкуренція на медіаринку є великою, боротьба за аудиторію триває постійно, що спонукає редакції постійно перебувати у пошуку нових рішень. Аудіоверсії новин можуть стати невід’ємною частиною сучасних онлайн-медіа, реагуючи на зміну поведінки аудиторії та розвиток технологій. “24 канал” запустивши аудіоновини на своєму сайті, досягнув одного мільйона прослуховувань за місяць.

УКРАЇНА В ДЗЕРКАЛІ ІНОЗЕМНИХ ОНЛАЙН-ЗМІ ПІСЛЯ ПОЧАТКУ ВІЙНИ В ІЗРАЇЛІ

Cтаття містить комплексний аналіз відображення подій в Україні в іноземних онлайн-медіа, таких як BBC, CNN, The New York Times, The Guardian, після початку війни в Ізраїлі, підкреслюючи взаємозв’язок міжнародних конфліктів та їх висвітлення в ЗМІ. У статті досліджено негайне зміщення фокусу ЗМІ, досліджуючи, як основні онлайн-видання перевели свою увагу з поточної ситуації в Україні на початок конфлікту в Ізраїлі. Ддя цього дослідження використовували якісний аналіз контенту, щоб оцінити ступінь охоплення та тематичну пріоритетність кожного конфлікту.