суб’єкти туристичної діяльності; бізнес-процес; реінжиніринг бізнес-процесів; маркетингова діяльність; інтернет-комунікації; соціальні медіа.

РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ ПРИ РЕІНЖИНІРИНГУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

У статті досліджено маркетингові інтернет-комунікації під час проведення реінжинірингу бізнес-процесів суб’єктів туристичної діяльності. В контексті активної цифрової трансформації економіки та суспільства використання маркетингових інтернет-комунікацій стає ключовим чинником оптимізації та підвищення ефективності бізнес-процесів туристичних підприємств. Проаналізовано роль соціальних медіа, вебсайтів, блогів та інших інтернет-платформ у поліпшенні якості та підвищенні ефективності процесів реінжинірингу.