Shapley value

Damage-based cost recovery and equitable tolling: a Shapley value model linking ESAL factors to highway fee structures in Nigeria

Nigeria's reintroduction of toll gates on federal highways through public-private partnerships (PPPs) aims to address chronic funding gaps for road rehabilitation and maintenance. However, the current flat-rate tolling policy is inequitable because vehicle types impose widely varying degrees of pavement damage, largely driven by axle load configuration [1].

Модель розподілу витрат Шеплі для мультимодальних вантажних перевізників

Розподіл нафтопродуктів у секторі переробки та збуту стикається зі значними проблемами через старіння трубопровідної інфраструктури, вандалізм на трубопроводах та інші логістичні обмеження. Ці проблеми призвели до стрімкого зростання цін на пальне, дефіциту та недоступності продукту в деяких регіонах Нігерії. Зважаючи на це, використання альтернативних видів транспорту для розподілу нафтопродуктів вивчають з метою підвищення ефективності розподілу цієї продукції.