транспортне моделювання

Енергетичний підхід оцінки режимів руху транспортного потоку

У роботі розглянуто моделювання шуму прискорення транспортних засобів за різних дорожніх умов. Особливу увагу приділено міським та сільським дорогам та автомагістралям. Шум прискорення, який визначається як коливання прискорення автомобіля, є важливим фактором для безпеки, управління сталим станом транспортного потоку та комфорту під час руху. Метою дослідження є покращення наявних моделей динаміки  транспортних засобів за допомогою інтеграції наведених моделей, що дає змогу точніше прогнозувати варіабельність прискорення у режимі реального часу.

Просторово-часові зміни індексу завантаження вулиць та доріг в умовах збройного конфлікту

У статті досліджено вплив війни на формування транспортних потоків у містах. В умовах гуманітарних конфліктів транспортна інфраструктура міст зазнає серйозних змін, що істотно впливає на мобільність та безпеку населення. Особливо актуальна необхідність вивчення цього питання у контексті сучасної російсько-української війни, що спричинила наймасовішу міграцію населення у Європі з часів Другої світової війни. У роботі вивчено динаміку змін та способи адаптації системи міського транспорту до умов  війни.

Дослідження ефективності проєктних рішень при використанні транспортного моделювання

Одним із чинників, який призводить до збільшення рівня завантаження на вулично-дорожній мережі, є підвищення рівня автомобілізації у місті. За таких умов зростає кількість приватного транспорту на вулицях міст, затримок на підходах до перехресть та черг. Унаслідок цього проїзд перехрестя відбувається із затримкою, оскільки водії транспортних засобів змушені довше очікувати своєї черги. Для вирішення описаних  проблем під час реконструкції вулиці чи дороги запропоновано змінювати організацію дорожнього руху, кількість смуг руху та конфігурацію деяких перехресть.