педагогіка

Теоретик права, методолог і лірик (до 70-ліття від дня народження професора Михайла Степановича Кельмана)

Біографічний нарис про професора, доктора юридичних наук Михайла Кельмана окреслює віхи не лише життєпису особистості українця, але межовий відрізок поступу юриспруденції за три десятиліття незалежності сучасної України. Він покірно виносить на “суд людський” критику вікового вантажу історичної спадщини, відповідальності за створювані ідеї сучасності і спотворені псевдонаукою “аргументи”. Все це робиться методологічно обґрунтовано на основі авторської теорії аналізу методів, які запропо­но­вані на етапі реформування юриспруденції з урахуванням вітчизняних і зарубіжних досягнень.

Правила розвитку канонічно-правового світогляду

Педагогіка однаковою не буває. Основна причина суперечливих, різних змістів науки педагогіки у методології, викладу матеріалу. Методологія науково-дидактичної думки залежить в більшості випадків від світогляду автора. У духовній педагогіці домінує канонічно-правовий світогляд. Цей світогляд формує педагогіку на онтологічній духовній основі.