адаптивне навчання

Роль штучного інтелекту в удосконаленні емоційно-інтелектуальних компетенцій державних службовців

Досліджено можливості використання штучного інтелекту для розвитку емоційного інтелекту державних службовців з метою підвищення ефективності їхньої управлінської діяльності. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю адаптації державного управління до цифрових трансформацій та вдосконалення комунікативних навичок посадовців. Метою статті є розробка моделі взаємозв’язку професійних компетенцій, емоційного інтелекту та технологій штучного інтелекту для підвищення ефективності прийняття рішень. Методологічною основою є структурно-функціональний аналіз, моделювання та контент-аналіз.

ЗАСТОСУВАННЯ АДАПТИВНОЇ НЕЙРОННОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ДРОБОВИХ ПАРАМЕТРІВ ПРОЦЕСІВ ТЕПЛО- ТА ВОЛОГОПЕРЕНЕСЕННЯ У ФРАКТАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩАХ

Фізично обґрунтовані нейронні мережі (PINN) є потужним підходом у машинному навчанні, що дозволяє розв’язувати прямі, обернені задачі та задачі ідентифікації, пов’язані з моделями, що описуються дробовими диференціальними рівняннями, за рахунок включення залишків операторних рівнянь, граничних та початкових умов в цільову функцію під час навчання.