адаптивне навчання

Алгоритми адаптивного навчання у мобільному застосунку для вивчення іноземних мов

У статті представлено підхід до адаптивного навчання іноземних мов у мобільному застосунку на основі алгоритмів інтервального повторення. Розглянуто реалізацію принципів кривої забування Еббінгауза та системи інтервальних повторень (SRS) для динамічного планування показів навчального матеріалу. Використано навчальні картки (flashcards) з мультимодальним поданням лексики: текстове представлення, транскрипція, приклад у реченні та аудіосупровід для тренування сприйняття на слух і вимови.

Роль штучного інтелекту в удосконаленні емоційно-інтелектуальних компетенцій державних службовців

Досліджено можливості використання штучного інтелекту для розвитку емоційного інтелекту державних службовців з метою підвищення ефективності їхньої управлінської діяльності. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю адаптації державного управління до цифрових трансформацій та вдосконалення комунікативних навичок посадовців. Метою статті є розробка моделі взаємозв’язку професійних компетенцій, емоційного інтелекту та технологій штучного інтелекту для підвищення ефективності прийняття рішень. Методологічною основою є структурно-функціональний аналіз, моделювання та контент-аналіз.

ЗАСТОСУВАННЯ АДАПТИВНОЇ НЕЙРОННОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ДРОБОВИХ ПАРАМЕТРІВ ПРОЦЕСІВ ТЕПЛО- ТА ВОЛОГОПЕРЕНЕСЕННЯ У ФРАКТАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩАХ

Фізично обґрунтовані нейронні мережі (PINN) є потужним підходом у машинному навчанні, що дозволяє розв’язувати прямі, обернені задачі та задачі ідентифікації, пов’язані з моделями, що описуються дробовими диференціальними рівняннями, за рахунок включення залишків операторних рівнянь, граничних та початкових умов в цільову функцію під час навчання.