communication strategy

Digital Content of Ukrainian and International Media: From Conceptual Definitions and Headlines to Media Literacy and the SDGs

This article studies the digital content of media organisations in the online environment, applying a combination of theoretical and empirical methods. The study analyses the definitions and classifications of content, digital content, and media content, with particular attention to user-generated content (UGC). The authors conducted the information and analytical monitoring of TSN, BBC, Lux FM, and Radio Zet to evaluate and compare their respective content distribution, thematic focus, and the use of teaser headlines.

Практика та стратегії комунікації з питань здоров’я та харчування в ефіопії (на прикладі зони східного годжаму, регіон амхара)

Це дослідження мало на меті вивчити практику та стратегії комунікації з питань здоров’я та харчування, що використовуються в національних програмах харчування Ефіопії в реальному контексті. Робота зосереджена на досліджуваній території зони Східний Годжам, що в регіональному штаті Амхара. Центральним питанням дослідження було таке: Які комунікаційні стратегії використовуються для інформування про здоров’я та харчування? Було застосовано якісний дослідницький підхід, що ґрунтується на конструктивістському світогляді та case study дизайні.