поведінка споживача

Вплив війни в Україні на маркетингові комунікації підприємств

Спираючись на аналітику, практики й приклади українських брендів, досліджено, як війна вплинула на маркетингові комунікації українських компаній: які виклики і можливості постали, які стратегії з’явилися, як бренди поєднують комерційну мету з соціально-етичним підходом. Наведено ключові наслідки війни для загальної ситуації в Україні, споживачів та підприємств, зокрема їх маркетингової діяльності.

Емоційний маркетинг: особливості та перспективи застосування в умовах війни в Україні

Процеси трансформації поведінки людей в умовах війни підсилили значущість нових підходів у комунікації, серед яких значну роль відіграє емоційний маркетинг. Маркетинг в сучасних реаліях вже не обмежується раціональними аргументами щодо товару, й акцент зміщується на створення глибокого емоційного зв’язку між брендом і споживачем.