конверсія

Search promotion of commercial internet resources

The article analyzes the main ways of search promotion of commercial Internet resources and features of their implementation of the promotion process are provided. The analysis of the concept  "Internet resource conversion” is conducted, the algorithm of its level evaluation is developed and internal and external factors that contribute to the promotion in the commercial segment are provided. An evaluation of the features of online resources reputation and scheme is developed as well as recommendations for its use in the promotion are submitted.

Конверсія хлоридних солей з натрію сульфатом під час випаровування хлоридно-сульфатних розчинів

Досліджено вплив кількості Na2SO4 і ступеня випаровування на вихід і склад сольових сумішей, одержаних внаслідок конверсії Na2SO4 з хлоридними солями під час випаровування і подальшого охолодження розчинів хвостосховища. З’ясовано, що доданий Na2SO4частково конвертує з утворенням NaCl, який кристалізується під час випаровування і охолодження випаруваного розчину, частково випадає у вигляді сульфатів натрію та магнію, а решта залишається у кінцевому розчині, витісняючи з нього калію та магнію сульфати.