ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ НАПРЯМКУ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИВЕРСИФІКОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА

1
Національний університет «Львівська політехніка», кафедра економіки підприємства та інвестицій
2
Lviv Politechnic National University
3
Національний університет «Львівська політехніка», кафедра менеджменту та міжнародного підприємництва

Запропоновано удосконалити процес формування стратегічного напрямку розвитку диверсифікованого підприємства, включенням у його структуру етапу, який передбачає визначення необхідності і певного рівня інтеграційних можливостей диверсифікованого підприємства із сторонніми суб’єктами господарювання. Окреслено варіанти можливого об’єднання диверсифікованих підприємств із сторонніми суб’єктами господарювання залежно від отриманих значень їх інтеграційних можливостей. Виділено критерії і ознаки вибору диверсифікованими підприємствами одного із запропонованих варіантів інтеграційного напрямку розвитку (безінтеграційний, часткової інтеграції, повної інтеграції).

1. Романенко О. В. (2014), «Особливості формування стратегій діяльності корпоративних інтегрованих структур»,  Ефективна економіка, № 8, доступний за адресою : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3249;

2. Katsoulakos T., Katsoulacos Y. (2007), «Strategic management, corporate responsibility and stakeholder management Integrating corporate responsibility principles and stakeholder approaches into mainstream strategy: a stakeholder-oriented  and integrative strategic management framework», Corporate Governance, Vol. 7 NO 4, pp. 355-369;

3. Баланович А. М. (2017), «Механізм формування стратегії розвитку промислового підприємства», Управління розвитком, № 3-4 (189-190), С. 101–107;

4. Аванесова Н. Е., Марченко О. В. (2015), «Стратегічне управління підприємством та сучасним містом : теоретико-методичні засади», Харківський національний університет будівництвава та архітектури, Харків, Щедра садиба плюс, 195 с.;

5. Гончаров В. М., Макаренко Н.В. (2007), «Формування стратегії управління розвитком промислового підприємства на основі показників ефективності», Луганськ, Видавництво СНУ ім. В. Даля, 136 с.;

6. Єпіфанова І. Ю., Дзюбко М. Ю. (2017), «Формування стратегії розвитку підприємства в сучасних умовах», Вісник ОНУ імені І. І. Мечникова, Т. 22. Вип. 2 (55), С. 99–103;

7. Крочак М. С. (2017), «Формування стратегії розвитку промислових підприємств в умовах невизначеності», Науковий вісник Мукачівського державного університету, Випуск 1(7), C. 85–90;

8. Люльов О.В. (2011), «Формування стратегій розвитку підприємства в умовах незбалансованої економіки», Суми, Сумський Державний університет, 209 с.;

9. Хрусталев Б. Б., Демьянова B. C. (2012), «Теоретические и методические основы формирования стратегии развития предприятия», Известия КГАУС, №2 (20), С.201–266;

10. Ковтун О. І. (2008), «Стратегія підприємства», Львів, Видавництво Львівської комерційної академії, 424 с.;

11. Kozyk V.V. and Zalutska Kh.Ya. (2017), «Strategic pyramid for diversified enterprise», PNAP Scientific journal of Polonia university periodyk naukowy akademii Polonijnej, nr 1 (20), pp. 41-50;

12. Kozyk V.V., Zalutska Kh.Ya. and Zalutskiy V.P. (2018), «Hybrid development of modern enterprises», Scientific journal "Economics, Entrepreneurship, Management", №1 (5), р. 39-46.