Моделювання впливу конструктивних змін підвіски автопоїздів марки man в середовищі SolidWorks

1
Національний університет "Львівська політехніка"
2
Національний університет «Львівська політехніка», кафедра експлуатації та ремонту автомобільної техніки

Змодельовано півресору підвіски причіпа автопоїзда, показано небезпечні перерізи півресори та напруження, які виникають під час максимальних навантажень. Запропо- новано для зменшення відмов встановити вставку між віссю і півресорою напівпричіпа автомобіля.

1. Гащук П.М. Методологічні аспекти проведення спостережень за відмовами деталей ав- томобіля Peugeot j9 Karsan та оцінка отриманих результатів / П.М. Гащук, О.В.Антошків // Зб. наук. пр. Асоціації «Автобус» «Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів» — Львів, 1999. — С. 18-22. 2. Форнальчик Є.Ю. Оптимізація конструктивних пара- метрів деталей передньої підвіски автобуса Iveco-КрАЗ / Є.Ю. Форнальчик, Т.Ю. Підгайний // «Ди- наміка, міцність та проектування машин і приладів». Вісник НУ «Львівська політехніка», 2004. — № 509. — С. 109-114. 3. www.trailenparts.ie. 4. www.solidworks.ie.