функціональний стан

Вплив гірських умов руху на функціональний стан водія автобуса

Забезпечення транспортного процесу потребує належної взаємодії всіх ланок системи “водій – автомобіль – дорога – середовище” та її підсистем. У цьому випадку водій часто виступає “слабкою” складовою системи, а його дії можуть призводити до зниження рівня безпеки учасників дорожнього руху. Треба зазначити, надійність роботи водія можуть розглядати як ймовірність його безвідмовного та безпомилкової роботи, а також як належний рівень функціонування його регуляторних механізмів.

Дослідження ергономічних особливостей рухомого складу маршрутних транспортних засобів з урахуванням функціонального стану пасажира

В статті наведено аналіз стану питання щодо якості транспортного обслуговування пасажирів. Проведені дослідження ергономічних особливостей рухомого складу на маршрутах громадського транспорту м. Львова та їх вплив на функціональний стан пасажира. Проведено порівняльний аналіз різних типів рухомого складу за такими показниками, як наповненість салону, рівень шуму, вібрації та прискорення. На основі отриманих результатів побудовані математичні залежності зміни функціонального стану пасажира залежно від ергономічних особливостей рухомого складу.

Зміна функціонального стану водіїв при русі автомобільними дорогами різних категорій

В статті проаналізовано вплив чинника людини на безпеку дорожнього руху та основні методи його дослідження. Визначено основні показники функціонального стану водіїв, які найбільш точно ілюструють зміну нервово-емоційного напруження під час керуванням транспортним засобом в різних дорожніх умовах. Встановлено закономірності зміни функціонального стану водіїв, які керували транспортним засобом, що рухався по дорогах різних категорій.

Зміна функціонального стану водія автобуса в міських умовах руху

Функціонування сучасного міста важко уявити без належної мережі громадського транспорту. Відомо, що її параметри впливають на роботу всіх ланок виробництва, підготовку фахівців, забезпечення належного зв’язку між частинами населеного пункту, рівня безпеки руху тощо. При цьому ці показники залежать не лише від маршрутної мережі чи транспортних засобів, але й від водіїв автобусів. Це зумовлено тим, що саме вони здійснюють, так званий, вплив «людського чинника» на забезпечення належного функціонування системи громадського транспорту.