ергономіка рухомого складу

Зміна функціонального стану водіїв під час перевезення небезпечних вантажів

Дослідження ролі чинника людини в безпеці руху є відносно молодим науковим напрямком, який почав розвиватись за декілька десятиліть до появи масового автомобіля. Витоки транспортної психології та психофізіології водіїв здебільшого мали на меті створення максимально комфортних та безпечних умов руху за рахунок композиції автомобільних доріг. З часом надійшла потреба враховувати самі умови праці водія, а саме ергономіку рухомого складу.

Дослідження ергономічних особливостей рухомого складу маршрутних транспортних засобів з урахуванням функціонального стану пасажира

В статті наведено аналіз стану питання щодо якості транспортного обслуговування пасажирів. Проведені дослідження ергономічних особливостей рухомого складу на маршрутах громадського транспорту м. Львова та їх вплив на функціональний стан пасажира. Проведено порівняльний аналіз різних типів рухомого складу за такими показниками, як наповненість салону, рівень шуму, вібрації та прискорення. На основі отриманих результатів побудовані математичні залежності зміни функціонального стану пасажира залежно від ергономічних особливостей рухомого складу.