branding

ANALYSIS OF MARKETING STRATEGIES AND TRENDS IN DIGITAL CONTENT PUBLICATIONS

Мета. Дослідження має на меті провести комплексне дослідження сучасних тенденцій у цифровому контент-маркетингу та ефективності різних каналів комунікації як у сегментах B2B (бізнес для бізнесу), так і B2C (бізнес для споживача) протягом періоду 2023–2025 років. Дослідження спрямоване на визначення ключових факторів, що визначають успіх сучасних стратегій контент-маркетингу, та оцінку зростаючого впливу аудіо та інтерактивних форматів комунікації на залучення аудиторії та сприйняття бренду.

Tourism branding: content, units and benefits

In the article formulates goals and the need to formulate tourism brand city or country.
The essence of concepts “brand”; the essence of the concept of “city brand” and “brand ones”.
Characterizes the essence of the term “branding” and “branding the country”. Preconditions
of branding the country. The features of the national branding of the country. Listed goal ofa
tourism branding, namely, creating an attractive image of the country; promotion of culture
and history features, national mentality etc. country or city where tourism products