branding

АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТА ТРЕНДІВ У ПУБЛІКАЦІЯХ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ

Розглянуто сучасний стан та специфіку цифрового маркетингу в діяльності підприємств B2B та B2C. Особливу увагу приділено аналізу значення соціальних мереж як ключового інструмента маркетингових комунікацій. Виокремлено особливості застосування Facebook, LinkedIn та Instagram для зміцнення бренду та розширення клієнтської бази. Проведено SWOT-аналіз для визначення перспектив розвитку онлайн-маркетингу. Крім того, автор окреслює основні тренди у сфері соціальних мереж, які матимуть найбільший вплив на роботу маркетологів у 2026–2027 роках у контексті розвитку цифрових технологій.

Tourism branding: content, units and benefits

In the article formulates goals and the need to formulate tourism brand city or country.
The essence of concepts “brand”; the essence of the concept of “city brand” and “brand ones”.
Characterizes the essence of the term “branding” and “branding the country”. Preconditions
of branding the country. The features of the national branding of the country. Listed goal ofa
tourism branding, namely, creating an attractive image of the country; promotion of culture
and history features, national mentality etc. country or city where tourism products