Моделювання відображення навколишнього середовища в 3D-об'єктах в реальному режимі часу

2012;
: pp. 217 - 224
Authors: 

О. Різник, О. Лисак

Національний університет «Львівська політехніка», кафедра інформаційних технологій видавничої справи

Запропоновано вдосконалений метод візуалізації 3D-об’єктів, що мають властивість відображення на своїх поверхнях навколишнього середовища. Розглянуто процес візуалізації відбиття світла від поверхонь 3D-об’єктів за законом Ламберта та процес візуалізації відображення навколишнього середовища на поверхнях 3D-об’єктів із використанням кубічних карт. Відкоректовано вектор відбиття під час його обчислення в процесі візуалізації відбиття навколишнього середовища. Розроблено процес пост - обробки кубічних карт. Комплексне врахування цих процесів забезпечує покращення реалістичності зображень.

An improved method for visualization of 3D-objects that have the ability to display on their surface environment. The process of rendering the reflection of light from the surfaces of 3D- objects using Lambert law and process visualization environment mapping on the surfaces of 3D- objects using cube maps technique. Reflection vector is corrects when it calculates in process of reflection of environment. The mechanism has been designed after processing cube map. This method guarantees the objects image quality because there is complicity usage of this processes.

  1. J. D. J. Ingle and S. R. Crouch, Spectrochemical Analysis, Prentice Hall, New Jersey (1988).
  2. Houghton, J.T. The Physics of Atmospheres 2nd ed. Chapter 2.
  3. G. Bisob, D. Weirner, Fast Phong Shading, SIGGRAPH 86, Computer Graphics, v20, n4, ст527-536, 1986.
  4. Закон Ламберта. Модель отра- жения Фонга. Модель отражения Блинна-Фонга (www.compgraphics.info)
  5. Программирование шейде- ров на HLSL. Модели освещения. (www.gamedev.ru)
  6. Кубическая текстура. (www.ru.wikipedia.org)
  7. Blinn K., Models of Light Reflection for Computer Sythesized Pictures, SIGGRAPH 77, Computer Graphics, v11, n4, ст273-536, 1977.
  8. HDRCubeMap Direct3D Sample (www. msdn.microsoft.com).