Пропонується нова технологія розроблення конкурентних маркетингових стратегій на прикладі розвитку корпоративної мережі фірмової торгівлі охолодженими м’ясопродуктами, яка ґрунтується на індуктивних принципах системних інформаційно- аналітичних досліджень. Показана висока ефективність застосування такої технології як на стадіях проектування маркетингових стратегій, так і у реальному бізнесі.
The new technology of creating competitive marketing strategies on example of the development corporative firm-trade network of the chilled meat products is considered. It is based on the inductive principles of system information-analytical researches. The high efficiency of the proposed technology, both at the design of marketing strategies stage and at the stage of real business implementation is shown.
- Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс.–М.: Вильямс, 2007. – 656 с.
- Naresh K. Malhotra. Basic Marketing Research: A Decision-Making Approach. Third Edition / Naresh K. Malhotra. – Prentice Hall, Inc., Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, Inc., 2009. – 645 p.
- Osypenko V.V. The Main Trends in Modern Inductive Information Technologies of System-Analytical Researches /V.V. Osypenko // Proceedings of 4-th International Workshop on Inductive Modeling (IWIM-2011), July 4– 10, Kyiv, 2011. – Pp. 63–71.
- Осипенко В.В. Синтез експертної матриці за метрикою Кемені в індуктивних технологіях інформаційно-аналітичних досліджень / В.В. Осипенко // Вісник НУБіП Серія «Енергетика і автоматика в АПК». Вип. № 166, ч.3, – НУБіП, 2011. – С. 265 – 274.
- Орлов А.И. Нечисловая статистика. – М.: МЗ–Пресс, 2004. – 513 с.