Уніфікований метод оперативного управління контентом у системах електронної контент-комерції

2013;
: pp. 118 - 127
Authors: 

В. Висоцька1, Ліля Чирун1, Любомир Чирун2

Національний університет «Львівська політехніка»,
1кафедра загальної екології та екоінформаційних систем,
2кафедра інформаційних систем та мереж,
3кафедра програмного забезпечення

Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом.

In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model describes the processes of information resources processing in the electronic content commerce systems and simplifies the content automation management technology. In the given paper the main problems of e-commerce and content function management services are analyzed.

  1. Берко А. Системи електронної контент-комерції / А. Берко, В. Висоцька, В. Пасічник. – Л: НУЛП, 2009. – 612 с.
  2. Большакова Е. Автоматическая обработка текстов на естественном языке и компьютерная лингвистика / Е. Большакова, Д. Ландэ, А. Носков, Э. Клышинский, О. Пескова, Е. Ягунова. – М.: МИЭМ, 2011. – 272 с.
  3. Іванов В. Контент-аналіз: Методологія і методика дослідження ЗМК / В. Іванов. – Київ, 1994. – 112 с.
  4. Иванов С. Стохастические фракталы в информатике / С. Иванов // Научно-техническая информация. – 2002. – № 8. – С. 7–18.
  5. Иванов С. Статистический анализ документальных информационных потоков / С. Иванов, Н. Круковская // Научно-техническая информация. – 2004. – № 2. – С. 11–14.
  6. Клифтон Б. Google Analytics / Б. Клифтон. – М: ООО «И.Д.Вильямс», 2009. – 400 с.
  7. Корнеев В. Базы данных / В. Корнеев, А. Гареев, С. Васютин, В. Райх. – М.: Нолидж, 2000. – 352 с.
  8. Ландэ Д. Основы моделирования и оценки електронных информационных потоков / Д. Ландэ, В. Фурашев, С. Брайчевский, О. Григорьев. – К.: Інжиніринг, 2006. – 348 с.
  9. Ландэ Д. Основы интеграции информационных потоков / Д. Ландэ. – К.: Інжиніринг, 2006. – 240 с.
  10. Пасічник В. Математична лінґвістика / В. Висоцька, В. Пасічник, Ю. Щербина, Т. Шестакевич. – Л: Новий Світ, 2012. – 359 с.
  11. Советов Б. Моделирование систем / Б. Советов, С. Яковлев. – М: ВШ, 1998.
  12. Солтон Д. Динамические библиотечно-информационные системы / Д. Солтон. – М.: Мир,1979. – 560 с.
  13. Сорока М. Використання методу контент-аналізу при створенні автоматизованих інформаційних систем / М. Сорока, Н. Танатар // Бібліотека. Наука. Культура. Інформація: Наукові праці НБУВ. – 1998. – № 1. – С. 318-322.
  14. Федорчук А. Контент- мониторинг информационных потоков // Б-ки нац. акад. наук. – Киев, 2005. – № 3. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/articles/2005/05fagmip.html.
  15. Andrei Broder. Graph structure in the web. – Режим доступу: http://www.almaden.ibm.com/cs/k53/www9.final/.
  16. Boiko B. Content Management Bible. – Hoboken, 2004. – 1176 p. 
  17. CM Lifecycle Poster / Content Management Professionals. – Режим доступу: http://www.cmprosold.org/resources/poster/.
  18. CMIS. Appendices – Open Issues, Informative Examples & Important Decisions / EMC, IBM and Microsoft Corporation. – 2008. – 17 p.
  19. CMIS. Part I – Introduction, General Concepts, Data Model, and Services / EMC, IBM and Microsoft Corporation. –2008. – 76 p.
  20. CMIS. Part II – REST protocol binding / EMC, IBM, Microsoft Corporation – 2008. – 79 p.
  21. CMIS. Part II – SOAP protocol binding / EMC, IBM, Microsoft Corporation. – 2008. – 37 p.
  22. Doyle B. Seven Stages of the CM Lifecycle. – Режим: http://www.econtentmag.com/ Articles/ArticleReader.aspx? ArticleID=13554&AuthorID=155.
  23. Hackos J. Content Management for Dynamic Web Delivery. – Hoboken, NJ: Wiley, 2002. – 432 p.
  24. Halvorson K. Content Strategy for the Web. – Reading, Mass: New Riders Press, 2009. – 192 p.
  25.  McGovern G. Content Critical. – Upper Saddle River, NJ: FT Press, 2001. – 256 p.
  26. McKeever S. Understanding Web content management systems: evolution, lifecycle and market. Industrial Management & Data Systems, 2003. – 103 (9). – P. 686–692.
  27. Nakano Russell. Web content management: a collaborative approach. – Boston: Addison Wesley Professional, 2002. – 222 p.
  28. Papka R. On-line News Event Detection, Clustering, and Tracking / Ph. D. Thesis, University of Massachusetts at Amherst, September. – 1999.
  29. Randy Woods. Defining a Model for Content Governance. – Режим доступу: www.contentmanager.net/magazine/article_785_defining_a_ model_for_content_governance.html.
  30. Rockley Ann. Managing Enterprise Content: A Unified Content Strategy. – Reading, Mass: New Riders Press, 2002. – 592 p.
  31. Stone W.R. Plagiarism, Duplicate Publication and Duplicate Submission / IEEE Antennas and Propagation, Aug. 2003. – Vol. 45. – № 4.
  32. Sullivan D. Invisible Web Gets Deeper. – Режим доступу: http://searchenginewatch.com/sereport/ article.php/2162871.
  33. The Content Management Possibilities Poster. – Режим доступу: http://metatorial.com/pagea.asp?id=poster.
  34. Web Content Lifecycle. – Режим доступу: http://www.egov.vic.gov.au/.
  35. What is ECM? / AIIM. – Retrieved 20 July 2010. – Режим: http://www.aiim.org/FAQs/What-Is/What-is-ECM.
  36.  What is Information Management? / AIIM. – Retrieved 24 July 2010. – Режим доступу: http://www.aiim.org/.