electronic content commerce system

Уніфікований метод оперативного управління контентом у системах електронної контент-комерції

Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом.

Моделювання процесів опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції

Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування, управління та реалізації контенту. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом та запропоновано методи вирішення цих проблем.

Особливості формування електронних дайджестів

In the given article the main problems of functional services of electronic digest
formation are analyzed. The method of electronic digest formation as the textual content life
cycle stage is proposed in the given article. The method of textual content processing describes
the information resources formation and rubricating processes and simplifies the textual
content management. In the given article the main problems of functional services of textual
content processing are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create means of

Project of electronic content commerce system development and implementation

In the given article the main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content processing are analyzed. The proposed model gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic content commerce systems (ECCS) and to implement the subsystem of commercial content formation, management and support. The process of ECCS design and creation as an Internet marketing result is iterative.

Comprehensive method of commercial content support in the electronic business systems

In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model describes the processes of information resources processing in the electronic content commerce systems and simplifies the content automation management technology. In the given paper the main problems of e-commerce and content function management services are analyzed.

Застосування маркетингових методів для аналізу життєвого циклу комерційного web-контенту

The article proposed to model the commercial Web content lifecycle in electronic commerce systems. The model describes the processes of information processing resources in the electronic content commerce systems and automation technology simplifies the formation, management and implementation of content. The paper analyzes the main problems of ecommerce and content management services function. The methods of solving these problems are proposed.

Особливості проектування та аналіз узагальненої архітектури систем електронної контент-комерції

In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model describes the processes of information resources processing in the electronic content commerce systems and simplifies the content automation management technology. In the paper the main problems of e-commerce and content function management services are analyzed.

Архітектура систем електронної контент-комерції

From the perspective of systemic approach, the application of principles of information resources processing in electronic content commerce systems for content lifecycle implementation was conducted, which enabled us to develop methods for the commercial content formation, management and support. An integrated method of commercial content formation for the time and resources reduction of content production was developed.

Створення та застосування систем електронної контент-комерції

In the given article the main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content processing are analyzed. The proposed model gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic content commerce systems (ECCS) and to implement the subsystem of commercial content formation, management and support.

Web project management of e-business for commercial content selling

In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model describes the processes of information resources processing in the electronic content commerce systems and simplifies the content automation management technology. In the paper the main problems of e-commerce and content function management services are analyzed