Описано ризики, спричинені неправильним кріпленням вантажу та властивостями матеріалів для кріплення причепів. Наведено метод, який використовується для тестування пасків у різних умовах навколишнього середовища. Отримані результати підтверджують початкові припущення авторів про те, що існує зв'язок між вологістю і механічними та реологічними властивостями пасків. Результати роботи буде використано для побудови цифрової моделі та моделювання поведінки пасків у різних кліматичних, дорожніх і комунальних умовах.
1. Komenda Głowna Policji, Biuro Ruchu Drogowego, Zesp ół Pro filaktyki i Analiz, Wypadki Drogowe w Polsce w 2011 roku, Warszawa, 2012. 2 Volvo Trucks, European Accident Research and Safety Report, 2013. 3. Łączyński B. Mechanika Tworzyw Wielkocząsteczkowych, Wydawnictwa Politechniki Warszawskiej, 1977. 4. Strugalski Z. Struktura Wewnętrzna Materiałów, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa, 1981, ISBN 83-204-0323-5. 5. U usovskaya A. A., Sangw al A. A. Mechanical Properties of Crystalline and Noncrystaline Solids, Politechnika Lubelska, Lublin, 2001, ISBN 83-88110-47-0. 6. Ward I. M. Mechanical Properties of Solid Polymers, John Wiley & Sons Inc., Hoboken, New Jersey, 1983, ISBN 978-0471900115. 7. http://www.paskam.pl/gfx/sg_box1bg.jpg. 8 European Commission Directorate-General For Energy And Transport, European Best Practice Guide lines on Cargo Securing for Road Transport, European Commission, Directorate-General for Energy and Transport, Road Safety Unit, 200 rue de la Loi, BE-1049 Brussels. 9. PN-EN 12195-4 Elementy mocujące ładunki na pojazdach drogowych.