Мобільний смартфон є невід’ємною частиною сучасного світу, і не лише для зв’язку, але і для можливості застосування його для багатьох інших функцій, починаючи від розваг закінчуючи заходами безпеки. Важливою складовою програмного забезпечення мобільних сматрфонів є мобільні застосунки, з кожним роком на які зростає попит. Одним з напрямків є мобільні застосунки для підтримання, менеджменту, моніторингу та супроводу здорового способу життя. Дана робота присвячена розробленню та реалізації «fronend» частини програмного забезпечення інтерфейсу користувача мобільного застосунку Calorify гібридного типу призначеного для підрахунку калорій. Незважаючи на велику кількість мобільних застосунків для підрахунку калорій, існує необхідність розроблення мобільного застосунку гібридного типу з більш ергономічними дизайнерськими рішеннями, підтвердженим розрахунком калорій на основі аналітичних математичних залежностей, з імплементацією технології доповненої реальності шляхом сканування продуктів. Для реалізації поставленої мети спочатку було проведено прототипування у середовищі шаблонізатора Figma та створено дизайн майбутнього інтерфейсу користувача Calorify. Далі для реалізації інтерфейсів Calorify використано сучасну технологію UI toolkit у зв’язці з UI builder у рушії Unity. UI Builder дозволяє візуально створювати та редагувати ресурси інтерфейсу користувача, такі як документи інтерфейсу користувача (.uxml) і таблиці стилів (.uss), які використовуються з UI Toolkit. В загальному застосунок Calorify складається зі сторінок реєстрації, користувача, головної сторінки та нижнього меню. Сканер розташовано у блоці нижнього меню, це основна функція застосунку Calorify, що становить основну відмінність та новизну розробленого мобільного застосунку. Ця кнопка відкриває можливість фотографування страви для автоматичного визначення її калорійності та поживності. Це швидкий та зручний спосіб отримати інформацію про продукт процес сканування продуктів у Calorify, за допомогою чого відбувається імплементація технології доповненої реальності. Для подальших розробок планується розширити можливість реєстрації доменів електронних адрес, розширити базу даних та наповнення сторінок.
[1] Iqbal H. Sarker, Mohammed Moshiul Hoque, Md. Kafil Uddin, Tawfeeq Alsanoosy, “Mobile Data Science and Intelligent Apps: Concepts, AI-Based Modeling and Research Directions”, Mobile Networks and Applications, 2021, Volume 26, p.p. 285–303, https://doi.org/10.1007/s11036-020-01650-z.
[2] Mudita Sandesara, Umesh Bodkhe, Sudeep Tanwar, Mohammad Dahman Alshehri, Ravi Sharma, Bogdan-Constantin Neagu, Gheorghe Grigoras andMaria Simona Raboaca, “ Design and Experience of Mobile Applications: A Pilot Survey”, Mathematics 2022, volume 10, issue 14, https://doi.org/10.3390/math10142380. Link: https://www.mdpi.com/2227-7390/10/14/2380
[3] N. Koram and R. Garg, "Review on Mobile App Development: Tools and Techniques," 2023 IEEE World Conference on Applied Intelligence and Computing (AIC), Sonbhadra, India, 2023, pp. 260-266, doi: 10.1109/AIC57670.2023.10263908.
[4] Anil Patidar; Ugrasen Suman. “Towards Analyzing Mobile App Characteristics for Mobile Software Development”, 2021, IEEE, 8th International Conference on Computing for Sustainable Global Development (INDIACom), New Delhi, India, 17-19 March, 2021, pp. 786-790.
[5] I. Malavolta, "Web-Based Hybrid Mobile Apps: State of the Practice and Research Opportunities," 2016 IEEE/ACM International Conference on Mobile Software Engineering and Systems (MOBILESoft), Austin, TX, USA, 2016, pp. 241-242, doi: 10.1145/2897073.2897133.
[6] I. Malavolta, S. Ruberto, T. Soru and V. Terragni, "Hybrid Mobile Apps in the Google Play Store: An Exploratory Investigation," 2015 2nd ACM International Conference on Mobile Software Engineering and Systems, Florence, Italy, 2015, pp. 56-59, doi: 10.1109/MobileSoft.2015.15.
[7] Ivan Miguel Pires, Gonçalo Marques, Nuno M. Garcia, Francisco Flórez-Revuelta, Vasco Ponciano, and Salome Oniani, “A Research on the Classification and Applicability of the Mobile Health Applications”, J. Pers. Med. 2020, 10(1), 11; https://doi.org/10.3390/jpm10010011
[8] Georgios D. Styliaras, “Augmented Reality in Food Promotion and Analysis: Review and Potentials”, Department of Food Science & Technology, University of Patras, 30100 Agrinio, Greece, Digital 2021, 1(4), 216-240; https://doi.org/10.3390/digital1040016
[9] O. A. Basalkevych, O. Hrybovskiy, “Information System Concept for a Sports and Game Mobile Application With Elements of Artificial Motivation to Lead a More Active Lifestyle”, Lviv, Lviv Polytechnic National University, Information Systems and Networks, 2023; Vol. 14, pp. 126 – 141 https://doi.org/10.23939/sisn2023.14.126
[10] Nazar Oleksiv, Victoria Vysotska, “Mobile Information System for Human Nutrition Control”, Lviv, Lviv Polytechnic National University, Information Systems and Networks, 2022, Volume 11, pp. 145 – 172, https://doi.org/10.23939/sisn2022.11.145
[11] https://uk.wikipedia.org/wiki/Samsung_Health.
[12] https://www.tablycjakalorijnosti.com.ua/
[13] https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ochsner.eatfit&hl=uk&g...
[14] https://www.fatsecret.com/
[15] https://www.yazio.com/en/calorie-counter
[16] Дворжак, В.; Талах М.; Ушенко Ю. Основи комп’ютерної графіки у Figma. Навчальний посібник. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т ім. Федьковича, Україна, 2022. 258 с.
[17] Jiadong Chen; Ed Price, Game Development with Unity for .NET Developers: The ultimate guide to creating games with Unity and Microsoft Game Stack , Packt Publishing, 2022.
[18] Teemu H. Laine, “Mobile Educational Augmented Reality Games: A Systematic Literature Review and Two Case Studies”, Department of Computer Science, Electrical and Space Engineering, Luleå University of Technology, 97187 Luleå, Sweden, Computers 2018, 7(1), 19; https://doi.org/10.3390/computers7010019