В сучасному світі в сфері програмного забезпечення все більше місця займають мобільні застосунку для різних галузей. Особливо важливими є мобільні застосунки для підтримання та моніторингу здорового способу життя. Дана робота присвячена продовженню розроблення програмного забезпечення мобільного застосунку Calorify, а зокрема серверної частини. Серверна частина мобільного застосунку Calorify реалізована на основі рушія Unity. мовою програмування C#. C# є об’єктно-орієнтованою строго типізованою МП високого рівня, розробленою і підтримуваною корпорацією Microsoft. В загальному архітектура Calorify побудована на основі компонентно-орієнтованого підходу. Це забезпечує чітке розділення функціональності та легкість масштабування. Всі ключові аспекти додатку, включаючи доповнену реальність AR, гнучкий користувацький інтерфейс та управління даними, реалізовані через модульні компоненти, які відповідають за конкретні задачі. Структура проєкту в Unity організовано у вигляді сцен, які містять різні частини додатку, такі як головне меню та AR-функціонал. Така архітектура дозволяє інтегрувати технології для роботи з хмарними сервісами та локальними базами даних, забезпечувати ефективне управління даними та оптимальну взаємодію з користувачем. Особливістю даного мобільного застосунку Calorify є використання математичних, науково обґрунтованих аналітичних формул для розрахунку кількості спожитих калорій та води протягом доби. МЗ Calorify має відповідну кількість баз даних, більшість з яких локальні і створені за допомогою СКБД SQLite в Unity. До віддалених баз даних в проєкті можна віднести БД Firebase та БД Image Target Vuforia. МЗ Calorify як основу для авторизації використовує інструменти надані платформою Firebase. Перевагами такого рішення є задовільний спектр та якість послуг аутентифікації користувачів і доступ до віддалених баз даних. Для маніпуляцій даних користувача використовується Firebase Realtime Database. Тому після авторизації, всі введені дані, окрім паролю, зберігаються на віддаленому сервері Firebase.
[1] Iqbal H. Sarker, Mohammed Moshiul Hoque, Md. Kafil Uddin, Tawfeeq Alsanoosy, “Mobile Data Science and Intelligent Apps: Concepts, AI-Based Modeling and Research Directions”, Mobile Networks and Applications, 2021, Volume 26, p.p. 285–303, https://doi.org/10.1007/s11036-020-01650-z.
[2] Ichanska N. Osnovni aspekty stvorennia mobilnykh dodatkiv ta vybir instrumentiv yikh rozrobky / N. Ichanska, S. Ulko // Systemy upravlinnia, navihatsii ta zviazku. Zbirnyk naukovykh prats. – Poltava: PNTU, 2020. – T. 1 (59). – S. 74-78. – doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2020.1.074.
[3] Anil Patidar; Ugrasen Suman. “Towards Analyzing Mobile App Characteristics for Mobile Software Development”, 2021, IEEE, 8th International Conference on Computing for Sustainable Global Development (INDIACom), New Delhi, India, 17-19 March, 2021, pp. 786-790.
[4] Iryna Yurchak, Vira Oksentiuk, Yuliia Hileta, Oleh Babii, Andrii Khich. “Proektuvannia ta realizatsiia interfeisu mobilnoho zastosunku calorify z tekhnolohiieiu dopovnenoi realnosti”, Kompiuterni systemy proektuvannia: teoriia i praktyka, 2024, vypusk 6, nomer 1, st. 94-106. https://doi.org/10.23939/cds2024.01.094
[5] T. Fatkhulin, R. Alshawi, A. Kulikova, A. Mokin and A. Timofeyeva, "Analysis of Software Tools Allowing the Development of Cross-Platform Applications for Mobile Devices," 2023 Systems of Signals Generating and Processing in the Field of on Board Communications, Moscow, Russian Federation, 2023, pp. 1-5, doi: 10.1109/IEEECONF56737.2023.10092148.
[6] S. Jangra, G. Singh, A. Mantri, S. Angra and B. Sharma, "Interactivity Development Using Unity 3D Software and C # Programming," 2023 14th International Conference on Computing Communication and Networking Technologies (ICCCNT), Delhi, India, 2023, pp. 1-6, doi: 10.1109/ICCCNT56998.2023.10308030.
[7] Dr. Ashley Godbold, Mastering UI Development with Unity: Develop engaging and immersive user interfaces with Unity , Packt Publishing, 2024Jiadong Chen; Ed Price, Game Development with Unity for .NET Developers: The ultimate guide to creating games with Unity and Microsoft Game Stack , Packt Publishing, 2022.
[8] Rozrobka kompiuternykh ihor za dopomohoiu Unity 3D: elektronnyi navchalnyi posibnyk dlia pidhotovky studentiv spetsialnosti 121 «Inzheneriia prohramnoho zabezpechennia» / Ukladach: O.M. Liashenko. – Kherson: vydavnytstvo FOP Vyshemyrskyi V.S., 2018. – 220 s
[9] https://uk.sharpcoderblog.com/blog/category/unity
[10] Dvoretskyi M. L., Nezdolii Yu. O., Dvoretska S. V., Kandyba I. O. Rozrobka mobilnykh zastosunkiv dlia OS Android: navch. posib. – Mykolaiv : Vyd-vo ChNU im. Petra Mohyly, 2021. – 140 s
[11] K. Sudheepa, P. Rashmitha and P. S. Maran, "Food Wastage Management Application using Android Studio," 2023 2nd International Conference on Applied Artificial Intelligence and Computing (ICAAIC), Salem, India, 2023, pp. 1059-1064, doi: 10.1109/ICAAIC56838.2023.10140489.
[12] N. Aukkanit, S. Chopvitayakun, S. Sirichokworrakit, J. Chutrtong and K. Kularbphettong, "Mobile Application Development for Required Daily Nutrition Intake Calculation for Thai Elderly," 2023 International Conference on Computational Science and Computational Intelligence (CSCI), Las Vegas, NV, USA, 2023, pp. 1607-1611, doi: 10.1109/CSCI62032.2023.00266.
[13] D. Fedasyuk, T. Marusenkova and Y. Hura, "Architecture of Mobile Application for Real-Time Calculation of Fruit and Vegetable Mass-to-Volume Ratio," 2023 IEEE 18th International Conference on Computer Science and Information Technologies (CSIT), Lviv, Ukraine, 2023, pp. 1-4, doi: 10.1109/CSIT61576.2023.10324078.
[14] https://reference.medscape.com/calculator/846/mifflin-st-jeor-equation.