Оцінювання задоволеності споживачів якістю продукції та вироблення способів її поліпшення

2011;
: pp. 125-129
1
Національний університет “Львівська політехніка”
2
Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького
3
Національний університет “Львівська політехніка”

Розроблено порядок оцінювання міри задоволеності споживачів якістю продукції з використанням алгоритму нечіткого логічного виведення Мамдані, який дає змогу спрогнозувати вплив зміни показників якості на якість продукції загалом і задоволеність нею споживачів.

1. Коваль А.А. Логіко-лінгвістичні моделі в нечітких системах / Коваль А.А. // Проблеми програмування. – 2008. – № 2–3. С. 375 – 378.

2. Леоненков А.В. Нечеткое моделирование в среде MATLAB и fuzzyTECH / [А.В. Леоненков]. – БХВ-Петербург, 2005. – 736 с. 

3. Борисов А.Н. Принятие решений на основе нечетких моделей / [Борисов А.Н., Крумберг О.А., Федоров И.П.]. – Рига: Зинатне, 1991. – 162 с.