Розроблено порядок оцінювання міри задоволеності споживачів якістю продукції з використанням алгоритму нечіткого логічного виведення Мамдані, який дає змогу спрогнозувати вплив зміни показників якості на якість продукції загалом і задоволеність нею споживачів.
1. Коваль А.А. Логіко-лінгвістичні моделі в нечітких системах / Коваль А.А. // Проблеми програмування. – 2008. – № 2–3. С. 375 – 378.
2. Леоненков А.В. Нечеткое моделирование в среде MATLAB и fuzzyTECH / [А.В. Леоненков]. – БХВ-Петербург, 2005. – 736 с.
3. Борисов А.Н. Принятие решений на основе нечетких моделей / [Борисов А.Н., Крумберг О.А., Федоров И.П.]. – Рига: Зинатне, 1991. – 162 с.