API

Дослідження та розробка програмних поведінкових компонент в комп’ютерних ігрових системах

Висвітлено результати дослідження можливостей побудови програмних поведінкових компонент на базі великих мовних моделей (LLM) та їх використання в ігрових системах. Предметом дослідження є поведінковий компонент неігрових персонажів (NPC) комп’ютерної гри, інтегрований з LLM. Метою пошуку є вивчення та аналіз особливостей застосування LLM для спрощення розробки NPC. Проаналізовано ігрові штучні інтелекти (AI) – реактивні, керовані станами та навчальні. Розглянуто взаємодію з NPC через LLM для чат-спілкування та досліджено аналоги поведінки й діалогу таких персонажів.

Створення апаратно-програмної платформи для сучасного застосування інтернету речей на основі туманних обчислень із використанням технологій CLOUD-NATIVE

Питання цифрової трансформації на цей момент є дуже актуальним у зв’язку з епідеміо- логічною ситуацією і переходом систем до цифрового середовища. IoT є одним із головних рушіїв цифрової трансформації. Internet of things (IoT) — це розширення всесвітньої мережі, яка об’єднує сенсори, контролери та інші різноманітні пристрої, так звані «things», які обмінюються даними між собою за допомогою всесвітньої мережі.