electoral law

ЕВОЛЮЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В КОМУНІКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ

Суспільство завжди намагається бути максимально проінформованим, особливо, якщо це стосується політичної сфери. У передвиборний період, коли рівень політичної активності політиків зростає, інформаційний простір стає полем їхньої боротьби за владу. Медіа завжди були своєрідним орієнтиром у виборі політичних симпатій адресатів, а контент медіа формував ставлення цих адресатів до дійсності. Оскільки відповідальність суспільства за свій політичний вибір є високою, важливо, щоб аудиторія завжди ідентифікувала політичну рекламу у будь-якому вигляді.

The tradition of power’s electivity in ukraine: categorial-conceptual apparatus of the research

In the article the problem of formation and the current state of the tradition of power’s
electivity in Ukraine was considered. The basic concepts, terms and categories by which the
tradition of electivity in Ukraine was described, were analyzed. Their understanding is
necessary for the generalizing historical and legal analysis of the formation of power’s
electivity tradition in Ukraine, the leading method of which is historical-conceptual method