інтенсивність

Структурні ознаки зображень на основі тривимірної фрагментації поверхні інтенсивності

Розглянуто метод отримання структурних ознак графічних образів за допомогою тривимірної фрагментації простору інтенсивності для розв’язання задачі індексації та пошуку зображень. Розподілені структурні ознаки формуються для тривимірних фрагментів простору інтенсивності, на які його поділено. Запропоновано коефіцієнти структуризації інтенсивності, інтегральні та розподілені структурні властивості. Про- демонстровано експериментальні результати одержання ознак візуальних образів за допомогою методу.

Екстракція ознак зображень при фрагментації інтенсивності

Розроблено метод отримання розподілених ознак зображення на основі фрагментації його інтенсивності. За допомогою методу обчислюються ознаки інтенсивності, координати пікселів зображення та змішані ознаки. Продемонстровано експерименттальні результати залежностей вибраних ознак для тестових зображень.

The method for distributed features of visual patterns extraction is considered. Based on presented methods the features of intensity, pixels coordinates and mixed features are calculated. Some experimental results of using selected method for image features extraction are presented.

Пошук образів за розподіленими ознаками об’ємів інтенсивності

Розглянуто застосування методу отримання розподілених ознак графічних образів за допомогою сканування, що проникає до розв’язання задачі індексації та пошуку зображень. Запропоновано коефіцієнти структуризації інтенсивності, інтегральні та розподілені структурні властивості. Продемонстровано експериментальні результати виконання пошуку із застосуванням методу.

До визначення транспортної затримки на регульованому перехресті

З урахуванням важливості часу на долання відстаней маршрутів руху транспортних засобів (ТЗ) , які пролягають по вулично-дорожній мережі (ВДМ) міста, проаналізовано відомі підходи до визначення затримок ТЗ у процесі проїзду (очікування проїзду і проїзд) регульованих перехресть. Перелічено причини, що зумовлюють ріст цих затримок і, які впливають на тривалості світлофорних циклів. Разом з цим автори обґрунтовують потребу зміни існуючого поняття «транспортна затримка».

Дослідження точності хмари точок методом наземного лазерного сканування

Мета. Наземне лазерне сканування є потужним методом для збору просторових даних. Ця активна методика дистанційного зондування дозволяє здійснювати безпосереднє, швидке, безконтактне та точне вимірювання об'єктів. Окрім 3D-координат, системи НЛС одночасно вимірюють потужність сигналу зворотного розсіювання лазерного випромінювання кожної відсканованої точки та записують його як значення інтенсивності. На значення інтенсивності впливають системні параметри сканера, довкілля, кут падіння, відстань між лазерним сканером та об'єктом.

Сейсмологічний комплекс для спостереження й прогнозування локальних землетрусів у Дніпропетровській області

Наводяться короткі результати попередніх досліджень по з'ясуванню природи землетрусів і забезпеченню сейсмобезпеки в техногенно-небезпечних районах Криворізького залізорудного й Павлоградського вугільного басейнів. Показано можливості високочутливої сейсмічної станції UK15, установленої в м. Дніпропетровську (с. Мирний), при реєстрації віддалених і місцевих Криворізьких і Павлоградських землетрусів.