Інтернет-технології

Відносини в мережі Інтернет як об’єкт правового регулювання

Досліджено правове регулювання суспільних відносин у мережі Інтернет. Про- аналізовано законодавче регулювання Інтернету як особливого інформаційного простору та як технологічної мережі. Охарактеризовано різні підходи та класифікаційні особливості правового регулювання Інтернету як технологічної мережі та як особливого середовища, в якому здійснюються комунікативні відносини. Визначено провідну роль держави у регулюванні мережі Інтернет та встановленні законодавчого забезпечення, відзначено важливість саморегулювальних відносин. Зроблено відповідні висновки та надано рекомендації.

Ключові компоненти інформаційно-навчального середовища сучасного ВНЗ

Розглянуто значення та вплив інформаційно-комунікаційних технологій на розвиток та вдосконалення інформаційно-навчального середовища сучасного ВНЗ. Окреслено тенденції подальшого розвитку та вдосконалення процесів інформатизації ВНЗ.

Використання віртуального навчального середовища Львівської політехніки для організації дистанційного навчання

Наведено структуру системи для технічної підтримки дистанційної форми навчання в Національному університеті «Львівська політехніка». Показано можливість розширення інтерактивних можливостей Віртуального навчального середовища Львівської політехніки.

In the article the structure of designed system to support distance learning at the Lviv National Polytechnic University is presented. The possibility of expanding interactive features of Virtual learning environment of Lviv Polytechnic is shown.

Інформаційне середовище підтримки навчального процесу у Львівській політехніці

Представлено реалізацію інформаційного середовища для підтримки навчального процесу університету. Показано послідовність задач, які необхідні для реалізації інформаційного середовища та результати їх вирішення. In the article the implementation of the information environment to support the learning process of the University is presented. A sequence of tasks that need to implement the information environment and the results of their decision are displaying.