менторинг

Реалізація інституту наставництва в закладах вищої освіти (теоретико-правовий аспект). (англійською)

The article is devoted to the theoretical and legal aspect of the implementation of the institute of mentoring in higher education institutions in the context of the formation of a comprehensively developed personality, who has mastered all the necessary competencies through interpersonal interaction between the student and the mentor within the educational space.

It is emphasized that the present has actualized mentoring work with internally displaced persons, military personnel and persons with special educational needs.

Стан формування менторингових систем підприємств в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів

Дослідження стану формування менторингових систем підприємств в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів реалізовано шляхом специфікації та формування профілів менторингових програм у ЄС та Україні. Складовими профілів менторингових систем визначено: системні компоненти; користувачів; процеси; дані. Специфікацію профілів рекомендовано реалізувати шляхом бінарних відповідей на поставлені питання за кожною із їх складових.