оптимізація

Систематизація та опис вмісту рекомендацій для здійснення прискорення завантаження вебсайту

Устаттіакцентованоувагунапитанніважливостішвидкостізавантаження вебсайту. Зазначено, що чим швидше час завантаження вебсторінок, тим краща може бути конверсія, позиції в пошуковий системах. Зауважено на тому, що очікування під час завантаженні вебсайту може привести до формування у користувачів негативного досвіду взаємодії, що впливає на зниження ступеня довіри, веде до втрати репутації, пониження позицій в результатах пошуку, зменшення прибутку й ін.

STRUCTURAL OPTIMISATION OF THE DRY CLUTCH WITH CONICAL FRICTION SURFACE WITH MULTI-OBJECTIVE FUNCTIONS

The structural optimisation of the dry clutch with a conical friction surface is presented, with multi-objective functions such as contact pressure and surface temperature. A program utilizing MATLAB for conducting both simulation and optimization calculations was developed. The variation of clutch torque, normal force, friction surface width, and pressure on the contact surface for contact pressure is simulated according to the inner and outer diameter dimensions of the pressure plate.

Blind image deblurring using Nash game and the fractional order derivative

This paper presents an innovative approach to blind image deblurring based on fractional order derivatives and Nash game theory.  The integration of fractional order derivatives enhances the deblurring process, capturing intricate image details beyond the capabilities of traditional integer-order derivatives.  The Nash game framework is employed to model the strategic interaction between the image and the unknown blur kernel, fostering a cooperative optimization process.  Experimental results showcase the proposed method's superiority in terms of both Peak Signal-to-Noi

Основні інструменти інтернет-маркетингу в публічному управлінні в умовах глобальної цифровізації

Досліджено основні інструменти інтернет-маркетингу публічного управління при наданні послуг населенню. Визначено сутність та особливості контекстної та таргетованої реклами, наведено основні відмінності та спільні риси, особливості просування та види. Проаналізовано афілійований маркетинг, його актуальність та запропоновано основні компоненти. Розкрито сутність і взаємозв’язок контент-маркетингу та соціального медіамаркетингу, обґрунтовано актуальність і пріоритетність використання. Обґрунтовано використання еmail-маркетингу та ремаркетингу.

Розробка конструкції лабораторного стенду для дослідження процесів свердління

Розроблено конструкцію лабораторного стенду для дослідження процесів свердління, а вибір конструкції та оптимізацію розмірів пружного елемента стенда виконано за допомогою програм Solid Works та ANSYS.