освітнє середовище

Аналіз навчальних платформ для осіб з особливими потребами

Ефективність соціалізації осіб із особливими потребами значно підвищується через процес навчання. Використовувані інформаційні технології для підтримки освіт- нього процесу таких осіб повинні враховувати їхні унікальні особливості психофізичного розвитку. Важливою складовою є створення оптимального комунікаційного середовища та розвиток соціальних навичок, що необхідно для повноцінного залучення учнів зі спеціальними потребами до освітнього процесу.

СКУЛЬПТУРНА МАЙСТЕРНЯ: ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА

Однією з необхідних та обов’язкових умов якісної професійної мистецької освіти є навчання в середовищі,
що спонукає до творчої роботи, забезпечує необхідний рівень комфорту, ергономічні, технологічні, санітарно-технічні
вимоги та належну організацію охорони праці. Порівняно з іншими мистецькими професіями, робоче середовище
скульптора є складнішим. Воно має бути оснащене необхідним технічним устаткуванням (здебільшого досить
габаритним) і ручними та механічними інструментами, враховувати функціональні вимоги та складні технологічні

ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОЇ СИСТЕМИ "UNIBELL" У ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Проаналізовано освітнє середовище ВНЗ на предмет його відповідності умовам організації освітнього процесу за принципами відділеного навчання. Встановлено низку чинників, що можуть впливати на якість результатів навчання за означених умов. Серед отриманих чинників на прикладі освітнього середовища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності визначено один із пріоритетних, що потребував негайної реакції – розроблення інформаційно-довідкової системи "UniBell" для організації віддаленого доступу до бази даних навчального розкладу із використанням мобільних технологій.

ПРОБЛЕМАТИКА ПРОЕКТУВАННЯ НЕФОРМАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОСТОРІВ В УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ КУЛЬТУРНИХ ЦЕНТРАХ

З часів Середньовіччя складовою ідеї університету було активне суспільне життя студентів. Однак багато сучасних кампусів позбавлені загальнодоступних  громадських культурних просторів.  Студенти проводять більшу частину свого часу за межами лекційної зали чи навчальної аудиторії (групи приміщень, які ми можемо віднести до офіційного або формального простору для навчання). В цей час вони спілкуються, самостійно навчаються, відпочивають. А відбувається це, нажаль, за межами університету. Причиною цього є відсутність у більшості студмістечок так званого неформального простору.