педагогіка фінансової інформації

КОМУНІКАТИВНИЙ СУПРОВІД ТА РЕАЛІЗАЦІЯ БЛАГОДІЙНИХ ІНІЦІАТИВ ЖУРНАЛІСТСЬКИМИ КОЛЕКТИВАМИ В УМОВАХ ВІЙНИ

Дослідження векторів поглиблення взаємодії між журналістикою та філантропією під час війни ґрунтується на результатах експертного опитування методом анкетування медіафахівців (04.12.2023–10.12.2023; n = 26). Встановлено орієнтацію користувачами на системну благодійну роботу як в особистій якості, так і у складі робочого колективу, де 34,6 % опитаних підтвердили постійну роботу в медіа, які вони представляють із проведення благодійних зборів, ще 23,1 % редакцій періодично організовують такі збори, а 26,9 % долучаються до ініціатив інших організацій.

ПІДХОДИ ДО ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ УКРАЇНЦІВ ЗАСОБАМИ БІЗНЕС-ЖУРНАЛІСТИКИ

За результатами проведеного емпіричного дослідження з використанням соціологічного методу опитування виявлено, що українці орієнтовані до отримання інформації з різних цифрових платформ (92 %). Бізнес-тематика у структурі щоденного споживання інформації посідає третє місце, за визнанням 43 % респондентів, більшою популярністю користується воєнна (69 %) та розважальна (50 %). Констатовано, що понад 91 % респондентів мають незначні чи обмежені знання з фінансової грамотності і лише 3 % із 138 опитаних відчувають себе обізнаними та підготовленими.