поведінка споживача

Емоційний маркетинг: особливості та перспективи застосування в умовах війни в Україні

Процеси трансформації поведінки людей в умовах війни підсилили значущість нових підходів у комунікації, серед яких значну роль відіграє емоційний маркетинг. Маркетинг в сучасних реаліях вже не обмежується раціональними аргументами щодо товару, й акцент зміщується на створення глибокого емоційного зв’язку між брендом і споживачем.

Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача

Охарактеризовано вплив різних факторів, контрольованих та неконтрольованих з боку підприємства, на поведінку споживача. Детально розглянуто основні категорії сувенірної продукції. Наведено основні переваги сувенірної реклами та визначено користь від її використання. Подано структуру надходження сувенірів на ринок України. Систематизовано технології нанесення зображення на сувеніри. За результатами досліджень сформовано порівняльну таблицю додаткових послуг на найбільших автозаправних комплексах Львівщини.

Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies

The article justifies the feasibility of multi-channel marketing tool in activities of companies that provide logistics services. Specifies the meaning of multi-channel marketing and the scope of its use, generalizing multi-channel marketing tools. Particular attention is paid to the determination and substantiation of the leading role of contact personnel of logistics enterprises in establishing and maintaining of communication with all parties to create customer value chain of logistic services.