програма лояльності

Адаптація моделі міжнародного маркетингу для виходу на словацький ринок

Досліджено проблеми вибору ефективної моделі міжнародного маркетингу для ТОВ «Тайл» на ринку Словаччини. Виявлено відсутність системи чітких критеріїв для обґрунтованого вибору каналів виходу на зовнішні ринки та необхідність адаптації маркетингових інструментів з урахуванням культурних, мовник і поведінкових особливостей словацьких споживачів. Запропоновано комплексний підхід із впровадженням оцінювальних критеріїв, локалізації контенту та адаптації маркетингової стратегії, що сприятиме підвищенню ефективності експортної діяльності підприємства.

Revolutionizing supermarket services with hierarchical association rule mining

The use of association rule mining techniques has become a focal point for many researchers seeking a better understanding of consumer behavior.  By analyzing the relationships between products and their placement in aisles, valuable insights can be gained into the factors that influence product preservation in large-scale distribution environments.  This approach has the potential to inform better decision-making processes and optimize product preservation outcomes, despite some limitations in the quality of the data available.  Additionally, a hybridization approach was adopted by incorpo